Börjar du också bli gammal?

Gott folk, jag tror minsann att jag börjar bli gammal! Det knakar i mina leder, jag får ont i ryggen allt som oftast, jag gnäller på dagens ungdom och.. Ja.. Ni ser själva. Jag håller på att bli gammal. Jag är över 20 år, jag har barn (inte för att just det gör mig gammal, men ändå), jag har jobb, egen lägenhet och så. Åh, jag är gammal som gatan...

Ticke ligger och sover, Nathalie pratar i telefon och jag sitter här. Vi har precis tittat på film, Underclassman. Den var faktiskt riktigt bra, en actionkomedi, men den var inte så rolig att man satt och skrattade konstant, lite tråkigt faktiskt för såna filmer gillar jag verkligen! Jaja. Nu vill jag att Nathalie ska prata klart med Mazc för jag vill g¨ut och röka och jag vill ha sällskap!

Imorgon är det jobba som gäller, börjar klockan 15 och slutar 01. Kul, jag ska lyckas ta mig hem med nattbussen också... 01.34 går det en buss, men den lär jag ju knappast hinna med. 02.09 går nästa och då är jag hemma typ halvsex för jag måste ta taxi från Södertälje Centrum för att nattbussen upp till Fornhöjden inte går. USCH OCH BLÄ!
Nu ska jag röka, byebye.

Snällheter

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback