Godnatt och sov så gott!

image156

Nu har vi ätit middag, jag har hängt ännu mera tvätt och nu väntar jag på att sista maskinen för dagen ska bli klar. Christopher fick äta köttbullar och makaroner, jag åt nudlar med broccoli. Vilken fantasi jag har, va? ;P Haha..
Tobbe kom hit för en timme sen ungefär, han köpte med sig ostbågar, jordnötsringar och cola och så hyrde han film, The Ex. Jag har velat se den jättelänge, men aldrig tagit tummen ur och gått och hyrt den ^^ Där kan man snacka lathet :)
Tobbe och Ticke ligger i sängen just nu, för Ticke ska nattas. Jag hoppas att han är pigg och glad imorgon när han vaknar, för vi ska åka till Kallhäll och träffa
Maria och Oliver. Ticke-Tuss och Olivfisen har inte träffats på jättelänge nu.. Har inte den ena varit sjuk så har den andra och om båda barnen har varit friska har jag eller Maria varit sjuka. Jaja, nu ska barnen äntligen få träffas igen! :D
På måndag startar en grupp för ensamstående mammor på Xist. Jag ska gå där, för numera är jag ensamstående. Fast egentligen tycker jag inte att jag är det. Tobbe och Christopher träffas nästan varje dag, så jag får ju lite tid för mig själv en stund om dagen. Fast, jag är ändå ensamstående. Jag och Tobbe är inte tillsammans längre och jag bor själv med Ticke. Därför räknas jag som ensamstående, fast jag inte ens känner mig som det. Jaja.

Nu ska jag gå in och kolla varför Tobbe aldrig kommer ut hit.. Han har nog somnat för det är 45 minuter sen han gick och la sig med Ticke och jag har inte hört Ticke en enda gång sen dom gick och la sig..

Snällheter
Postat av: Carina

Det var Robert jag menade, var osäker på om han hette så bara. :P


Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback