Här kommer lilla Ticke, håhåjaja!

image157

Idag har det inte hänt mycket alls. Vaknade vid halvtio av att det plingar på dörren. Upp fort som fan, slänga på sig morgonrocken och springa och öppna dörren. Utanför stod två ryssar som ville komma in. Varsågod och kliv in, det är lugnt. Dom var från Telgebostäder och skulle installera stadsnätstjossanet. Sen kom C och M hit. Vi pratade lite grann och barnen lekte på golvet. Dom åkte för en halvtimme sen typ.
Christopher ligger och sover, han har inte velat göra det på hela dagen, men så fort vi kom till affären slocknade han som ett litet ljus.
Imorgon blir det till att jobba, det är nästan så att jag längtar! Lill-lördag, here I come! :D

Jag funderar på att ringa och prata lite med Tobbe.. Fråga om han kanske ändå kan hämta Ticke ikväll så att jag kan få vila upp mig ordentligt imorgon innan jobbet.. Jo, jag ska noga tamigfan göra det. Sen ska jag sova (en stund iallafall)! :)

Snällheter
Postat av: Nathalie

Jaha, vad kul :) Ser att du bor i Södertälje, vartdå?

Och även att du varit på arbetsintervju i Jakan på Pergola, varför så långt bort? Min pappa bor där.


Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback