Isprinsessa..

Godmorgon alla vakna! Ja, jag är vaken... Och jag är faktiskt ganska pigg! Får se hur det är imorgon bitti (eller ska jag säga idag?)... Vi ska vara på skelningskliniken imorgon klockan nio. Vår nya BVC-sköterska tyckte att han skelade lite sist vi var där (det var första gången vi var där och hon var hur bra som helst!), så hon skickade iväg en remiss på en gång. Och nu har vi fått ny tid till barnmottagningen också, kommer dock inte ihåg vilket datum det är vi ska vara där, men det var nog den 13:e mars tror jag..

Idag har jag varit på jobbet i flera timmar. Jag började jobba klockan 15 och skulle sluta klockan 01, men det var så lite folk idag så vi stängde halvtolv istället för ett! Det har faktiskt inte varit så kul på jobbet idag för det har varit så lite folk under hela dagen. Jaja... Jag ska titta på Isprinsessan nu (boken är skriven av Camilla Läckberg).

Snällheter
Postat av: Nathalie

Ja, jag är i Jakan lite då och då för att träffa pappa. Har inte så mycket folk där, utöver honom, som jag känner något behov av att träffa.


Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback