Ja, jag har jobbat. Och jobbat igen. Och jobbat ännu mer...

Åh, hej.. Jag har jobbat. Jobbat, jobbat och jobbat. Nämnde jag att jag har jobbat? ^^ I torsdag jobbade jag till ett, i fredags började jag tre och slutade ett igår började jag elva på förmiddagen och slutade ett på natten. Idag börjar jag jobba klockan fyra och slutar tio.. Eller var det elva? Jaja. Jag trivs på jobbet, det är väl viktigast just nu. Ska bara se till att få ett normalt schema (går det att få ett normalt schema på en restaurang/krog?) nu också :) Åh, suck it. Jag har ingen inspiration till att skriva någonting idag.. Måste hoppa in i duschen och fixa i ordning mig för jag ska åka om en timme typ. Hejdå allihopa! :)

Snällheter
Postat av: André

Nu tycker jag inte du ska vara så där! Jag hade en vit dag efter det med ;D


Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback