Jag har flyttat... För 1½ år sen! :O

Jag vet inte var jag ska börja riktigt. Min nya telefon som jag beställde från 3 skickades tillbaka till Alvesta för att 3 inte hade min "nya" adress (den adressen som jag har bott på i 1½ år). Så någon ny telefon blev det inte idag... Så jag åkte ner på stan en sväng med Christopher, träffade T och gick och käkade. Så var vi in på Nordea och T legitimerade mig så att jag kunde ta ut mina pengar därifrån. Sen skulle vi till Swedbank, och hejochhå vilket jävla sjå! Han fick inte legitimera mig för han var inte kund hos dom *suck* Allt slutade med att vi gick därifrån, jag var sjukt förbannad och T var väl.. också lite arg.
Men nu ska jag iallafall tröstäta och titta på Juno medans Ticke-Tuss sover. Har varit en bråkig dag idag och en bajsig natt... Och ja just det! Jag ska ju jobba imorgon *suckar och avskyr allt som har med det här att göra*


Jag ska försöka få tag på lite presentkort :) Sen igårkväll har jag kommit upp i 269 poäng :D

Snällheter

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback