Jobbigt att jobba så långt borta.. :(

Var hos Maria och Oliver en sväng idag med Ticke :) Kul att barnen äntligen fick träffas igen, nästa gång blir på måndag. När vi var där borta så ringde dom från Pergola och frågade om jag kunde jobba idag (läs: igår) också. Jovisst, det kunde jag göra, men då skulle jag vara tvungen att jobba i jeans och högklackat. Kors i taket, det fick jag göra! ^^ Så jag sprang omkring i högklackade skor och jeans och en alldeles för stor t-shirt och serverade öl och cider till fulla människor :) Jag provjobba rju bara än så länge och dom hade sagt till mig att jag inte skulle få göra det själv, men hah. Jag jobbade helt själv i servisen igår. Sen när jag skulle hem var det lite jobbigt, för jag missade nattbussen från Jakan som gick 01.34 så jag tog den som gick 02:09. Fick stå inne i stan och vänta en hel jävla timme på nattbussen mot Södertälje! Jag har mejlat SL och sagt att dom borde se över tidtabellen för 791 på vardagar. Nu ska jag gå och lägga mig för om fem timmar ungefär kommer Ticke-Tussen och Tobbe hit och väcker mig...

Snällheter
Postat av: André

Du kommer säkert hitta något bättre och närmre sen :) Det här är ju ingenting för dig, du klarar det mesta :D


Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback