Matnoja.

Det var ganska dåligt väder imorse så jag tog inte med mig kameran ut. Eller dåligt var det väl inte, men det var så mulet och så blåste det jättekallt så jag ville inte gå omkring och leta efter gungor och sånt. Men det blev en tur ner på stan iallafall, in på Nordea och sen in på Swedbank. Sen gick vi till Konsum och handlade lunch och den tog vi med oss hem till Tobbe, så vi lunchade där :) Rostbiff pch potatissallad *mums*
Sen gick Tobbe och Ticke och vilade så jag skulle åka hem och börja fixa med tvätten och så, men när jag kom upp till Fornhöjden upptäckte jag att mina nycklar låg kvar i skötväskan (som såklart var hemma hos Tobbe). Så det var bara för mig att vända om, haha, vilken klant jag är ibland! ^^
Tobbe och Ticke följde med mig hem och nu har vi precis ätit middag. Det blev samma som igår, för jag har ingen fantasi.
Sen vi kom hit har jag hunnit tvätta en maskin, vikt lite kläder, lagt in lite kläder i garderob och byrå och.. dammsugit i vardagsrummet. Känner mig faktiskt lite duktig måste jag säga! Skulle åkt och hälsat på en kompis idag, men det blir inte av. Dom är magsjuka och eftersom Ticke precis blivit frisk från det vill jag inte utsätta honom för samma sak igen. Så nu är vi iallafall hemma. Jag skulle ringa Sofie om vi skulle sova hemma idag, men jag har inga pengar att ringa för och hemtelefonen är spärrad för mobilsamtal och jag har inte hennes nummer =/ Så hon får väl komma hit någon annan gång istället.
Jag ska lägga in bilder på Ticke lite senare, ska bara hitta kameran först.. Jag är verkligen klantig idag! Hyran hade inte dragits från mitt konto, för jag hade glömt att godkänna det så den blir några dagar sen *suck*
Jag tror minsann att jag ska baka lite sen, får se om det blir något gott eller om det blir något matbröd.
Har du något bra recept på bröd? Eller på något annat gott? Jag vill verkligen baka idag! :)

Fick brev hem från soc idag, haha! Det stod att dom skulle göra ett hembesök (planerat) eftersom jag inte var hemma när dom knackade på sist. Så stod det att dom skulle göra det den 31/8 februari, 2008 kl. 13.00. Vadå 31/8 februari?! I don't get it...

Snällheter
Postat av: Linda

jo, det vore ju faktiskt inte alls givande om jag stött på det :/ Söt unge du har förresten :)


Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback