Mitt i ett äventyr!

Jag och Christopher vaknade runt åtta imorse, vi gick upp, jag bytte blöja på honom sen gick vi ut i köket för att äta frukost. Vanligtvis brukar Ticke få en eller två mackor med smör på och så brukar han få saft eller juice att dricka, men eftersom vi inte hade någon saft eller juice hemma idag så fick han dricka vätskeersättning. Jag har inte slutat ge honom den ännu, för läkaren på Huddinge Barnakut tyckte att vi skulle ge honom lite även efter det att han har blivit bra. Medans vi åt höll Ticke på att somna flera gånger, så jag gjorde i ordning en flaska välling och så gick vi och la oss i sovrummet. När han hade ätit färdigt tyckte han att det var dags att leka fast jag var jättetrött så han fick sitta i min säng och leka med lite leksaker.
Sen åkte vi ner på stan och käkade lunch och så gick vi till H&M efter det. Jag köpte ett par söta skor till Ticke där, dom är lite stora än så länge, men han växer nog i dom ska ni se!
Så nu har vi hunnit med allt på en enda dag, och dagen är inte ens slut ännu *kors i taket*
På tal om ingenting alls... Soc ringde idag och frågade om mamma fortfarande bor hos mig (hur många gånger ska jag behöva säga till dom att hon inte gör det?). Jag svarade nej, som vanligt, och dom sa då att dom skulle skriva av ärendet, så nu är jag "fri" från dom också :)

Jag har precis hängt lite tvätt och slängt i en ny maskin, så nu ska jag nog försöka dammsuga lite i hallen och köket.. Får se om Ticke tycker att jag ska få göra det ^^
Det kommer nog lite bilder senare :)

Snällheter

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback