Rocky Balboa

Nej, det här inlägget har ingenting med Rocky Balboa att göra. Jag kände bara för att ha det som rubrik :)
Sitter och tittar på någon norsk (?) jävla B-film. Riktigt jävla usel är den.

Det gick faktiskt riktigt bra att natta Ticke idag, han somnade relativt snabbt! Men jag nattade honom visserligen i spjälsängen, så det är ju självklart att det tog längre tid för honom att somna då. Han har ju fått sova bredvid mig massor av nätter! Spjälsängen hämtas på söndag, ska bli skönt att bli av med den. Då kan jag börja leta växa-säng till Ticke istället, jag är så trött på den där spjälsängen. Jag får sjukt ont i ryggen av att stå böjd över den och myspysa ihop Ticke när han ska sova. Och det spelar ingen roll om jag bara står böjd över den i en minut eller om jag står böjd över den i 1 timme. Jag får lika ont ändå.
Om vi kommer upp i tid imorgon så ska jag gå till vårdcentralen så att dom kan få ta blodprover på mig. Jag har äntligen hittat papprena som jag hade slarvat bort ^^
Och så ska jag ringa till Familjecenter någon gång på morgonen och fråga vad dom har för öppettider, för jag skulle vilja gå dit med Ticke någon dag. Det är en öppen förskola, så förhoppningsvis går det andra föräldrar där också med sina barn. Jaja, vi får se hur det blir med allting helt enkelt.

Hm... Den här filmen var inte så dålig iallafall. Fast den är ganska sjuk =/

Snällheter
Postat av: Anonym

Du har hittat papprena?! Shit, nu blev jag riktigt imponerad, way to go girl! Se till att få tummen ur och gå och göra det där blodprovet nu så du kan få en remis till sjukgymnast innan din rygg ser ut som ett U permanent och du får kroniskt värk! Puss!!!

2008-02-06 @ 01:36:15

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback