Telefonsamtal mellan Nathalie och Mazc.

Vad gör du, Pluttis?
På?
Vad rrrroligt!
Verkligen!
Sandra sitter och skriver vad jag skri.. vad jag säger till dig.. Hehe..
Vad sa du?
Yo fuckafucka!
Nej, men alltså, det är ju... Hahahahaha! Nej, men det är ju så det låter! Yo fuckafucka, kom hit len yo broschan, mannen!
Yo mannen, kom hit, det är fett kallt i vattnet!
Vi ba, eh.. Ja, eh, mannen... Verkligen...
Hihihi, jag vill inte.
Vad sa du?
Jaaa... Fett schööön..
OST?!
Jaha, jag tyckte du sa ost...
Oj!
Du är på bättringsvägen x2
Men du har fått behålla dom?
Du spydde inte?
Vad bra!
Mm...
Vad har du gjort mer idag då?
Va?! Hur kan man bli tjock om man inte äter någonting, Max?
Ja, men det blir man inte tjock av. Det tror jag verkligen inte. Nej.
Hahaha, jaaa.... Nej, vi, du har ju bytt till anorexia nu. Vadå både och?
Ja, men hur går det ihop? Du ska ju inte äta nått.. Du äter inget och spyr iallafall?
Sandra sitter fortfarande ochs rkiver allt jag säger.
Ja, allt JAG säger.
Mm.
Jaa.*suck*
Jag vet inte, hon har väl ett väldigt händelselöst och tråkigt liv.
Hoppas hon lägger upp det i bloggen också!
Och hon skriver att jag säger hoppas hon lägger upp det i bloggen också.
Och nu ringer hennes telefon så nu kan hon inte skriva meeer!
Åååh. när vi ses ska vi ha värsta underbara sexet!
Nej hon hinner!
Ja, precis det är sktibra
Men då får du hjälpa mig!
Vadå med vadå, du får ju hjälpa mig att säga saker jag ska säga så att hon inte hinner!


Nathalie pratade med Mazc i telefon.

Snällheter
Postat av: Fridah

Tänkte bara kika in och tipsa om en tävling jag startade ikväll, du kan vinna en bloggdesign (om man nu e intresserad av det vill säga). Kika in.

kramar och nattis. / F.R

Postat av: :)

ooooj, vicket rolit samtal dom såg ut att ha!! jag skriver en singelblogg och den är "fett schööön"! hahahhhahaha!!!1

2008-02-13 @ 00:14:17
URL: http://levsomensingel.blogg.se
Postat av: Nathalie

Varför flyttade du till Södertälje? Och vart bodde du innan? I Jakan? Men Pergola har ju god mat, så varför inte :D
Jag bor i Västra Blombacka

2008-02-13 @ 15:41:43
URL: http://meandmymen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback