Three is a magic number..

P och C har varit här idag. Barnen lekte och jag och P fixade med lite annat. Det var roligt att dom kunde komma hit och hälsa, det händer ju inte ofta alls (har aldrig hänt). Gah, jag måste försöka få tag i en barnvakt tills på lördag och söndag... Jag jobbar från 11-01 på lördag och från 11-23 på söndag. På måndag jobbar jag 15-01, så jag behöver antagligen en barnvakt då också.. Vill helst inte fråga Nathalie för hon verkar ha så mycket annat att göra just nu, Daniel kan jag inte fråga för han har morsan boendes hos sig. Pappa vet jag inte om jag vill fråga, med tanke på att han har sin förbannade lilla fru. A-K och N kanske jag kan fråga, men dom har nog alla ungar i helgen *suck* När blev det såhär jobbigt att jobba?
Jag kommer förresten byta nummer någon gång den här veckan eller nästa.

Snällheter
Postat av: Alexandra

Skulle du kunna skicka ditt nya nummer till mig sen? :)

2008-02-22 @ 12:32:56

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback