Varför gör du så?

Jag och Christopher blir helt ensamma i natt! Ska faktiskt bli ganska skönt, för jag och Nathalie börjar verligen promenera på varandras nerver! Men iallafall, vi blir helt ensamma i natt, så jag tänkte packa ihop mig och Ticke och gå iväg till affären och ökpa lite gott, både till honom och till mig! :) Jag är så sugen på något salt och något sött, så det lär väl bli antingen godis och någon dricka eller chips och någon dricka. Vi får se. Imorgon kommer P och C hit! Ska bli roligt faktiskt, för det är inte ofta som folk orkar ta sig ända ut till Södertälje "bara" för att träffa mig och Ticke. Det är alltid vi som får flänga land och rike runt för att hinna träffa alla vi vill träffa. Men, jaja. Nog om det.
Idag har vi träffat C och M, var på Babyland ens väng och så bestämde vi att jag ska köpa hennes vagn istället (1000:-). Jag älskar verkligen den vagnen (Emmaljunga Scooter eller vad den nu heter). Sen gick vi till McDonald's och käkade mat, Ticke verkligen älskar hamburgare!

Jag måste fråga en sak... När Christopher blir arg så dunar han huvudet i väggen, golvet, skåpsluckor, stolar... Ja, allt som finns tillgängligt. Varför gör han så? Säger man åt honom att sluta med det blir han arg och fortsätter ännu värre och säger man ingenting överhuvudtaget så blir han också arg och fortsätter ännu värre. Så, någon som vet?

Snällheter
Postat av: Sanna

ha en fin kväll:)

Postat av: Alexandra

Hör av dig till Lina och fråga henne. Hennes lilla Timosaur gjorde så genom en stor del av sina första år och jag vet att hon har frågat barnpsykologer/läkare om det.

2008-02-22 @ 12:36:04

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback