- aaaah, ooooh, iiiih.

image139
Världens sötaste älskling sitter i soffan =)

image135
Ojoj.. Titta hur fel det kan bli när man använder antishakefunktionen på min kamera ^^ Ja, det är tillåtet att skratta. Och att hånle.

image136
Nathalie tappade huvudet...

image137
..så hon skulle sätta fast det igen.

image138
Nu är huvudet fast igen.. Vi behöver ju inte prata om vad som saknas i det där huvudet, för det ser vi ju alla, eller hur? ^^



Jag har inte haft någonting att skriva de senaste dagarna. Har inte haft någon ork heller. Eller jo, jag kan ju säga att jag och Nathalie är alldeles för bra på att städa.. Vi har nämligen städat undan en tröja.. OCH VI HAR INGEN ANING OM VAR DEN ÄR! Har du sett den någonstans? Hör av dig till mig då, snälla! Haha... Vad rolig jag var, va? =/

Jag har verkligen ingen aning om vad jag ska skriva, för det har hänt alldeles för mycket på så få dagar. Men Christopher mår bra iallafall. Han sitter just nu och tuggar på en telefon och Nathalie sitter mittemot mig och spelar kort med sig själv, det hon spelar heter Stjärnan. Den verkar vara ganska svår, för hon har tydligen aldrig fått ut den och kommer antagligen aldrig att få det heller.

Christopher har öroninflammation och massa eksem på magen, ryggen, armarna och benen. Roligt, va? Men han mår väl bra ändå =) Förutom när han vägrar sova. Det senaste dygnet har jag sovit i drygt 2 timmar. Jag är verkligen SJUKT JÄVLA PISSTRÖTT! Jag vet.. Det kan ju vara mitt eget fel också, men det är mest Nathalies fel ;P

Jaa.. Den 26:e kommer lilla André från Norrköping hit! Har inte träffat honom på evigheters evighet, ska bli så kul :D

Nej, nu ska jag vara social med min supergnälliga son, han är väldigt övertrött...

Snällheter
Postat av: André

Yey jag blev nämnd! :D
Ser jättemycket framimot att få komma och hälsa på :)

Postat av: Nathalie

Vadå mitt fel? Det är mest ditt fel, eller nej vi skyller på...ehm Johan! Tack för att du la ut den fulaste bilden på dig ever ;P Jag njuter varje gång jag läser din blogg, FOREVER!

2008-01-16 @ 14:00:30

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback