- bad luck, i guess.

Jag har ont. Ont i hela kroppen. Eller.. Ont i axeln, ryggen, armen och svanken. Men bara på höger sida. Säger min kropp ifrån nu? Den orkar inte mer stryk nu, va?

Igår träffade jag ju min älskade, underbara son. Får träffa honom i eftermiddag igen, jag läääängtar! Jag ska bara dammsuga lite och så innan han kommer hit, för annars kommer han äta på dammråttan som ligger under TV-bänken i vardagsrummet :P
Det är så tomt utan Ticke här. Jag vaknade flera gånger i natt för att jag tyckte att jag hörde honom gråta... Men det var grannens barn. Jag vaknade av att jag hörde honom skratta, men det var nog bara en dröm... Min älskade, lilla son, jag saknar dig!

Nathalie kommer hem om ett par timmar, förhoppningsvis. Vi ska gå till grovsoprummet med alla saker som ligger på balkongen (ni vill inte ens veta hur hemskt det är att titta ut på balkongen..). Och ajg ska tvätta, diska, damma, skura golv, dammsuga och.. Ja :) Nej, nu måste jag äta någonting. Min mage kreverar annars.. =/

Snällheter
Postat av: André

Du får komma ner och hälsa på sen när jag lyckas hitta någonstans att bo =)
då kan du ta en dag där du bara går och hälsar på folk ;)


Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback