- dagens äventyr.

image142
Min älskade lilla son.. När ska du förstå att man inte ska sitta sådär i en stol?

Ojojoj.. Idag har vi varit ute på riktiga äventyr. Först åkte vi till Glashyttan, sen skulle vi till Valla för att hälsa på mina gamla kollegor och äta lite mat. Efter det skulle vi åkt hem, men vi stack till Bro istället. Gick upp till Lindur och sa hej, sen gick vi till Daniel och hälsade på. Tog 22.17-tåget från Bro, kom hem för typ 2 timmar sen.. Christopher har förresten börjat leka tittut-leken allt som oftast. Tycker det är så kul att han utvecklas och blir större. Och nu är det verkligen så att jag knappt vågar blinka en halv mikrosekund, för då  har han ju lärt sig något nytt! På tåget hem fick jag ett meddelande från en person.
Jag: Jag hatar hans tunga!
Folket på tåget: *vänder på huvudena för att stirra ut mig*
Jag: Jag hatar hans öhm.. LIP-smileys. Mm, det gör jag ju verkligen!
Förbjudna tungan är fan inte kul någonstans. Den säger så mycket om förr, alltför mycket, det jag helst av allt skulle vilja glömma bort ett tag så att jag bara kan fokusera på framtiden. Framtiden..? Hur blir det med den? Jag kommer sitta på min gamla kökstol om 20 år och tänka "om jag ändå hade gjort såhär istället..". Det finns inte någon riktig framtidsplan för mig just nu. Jag söker jobb, äter mat, leker massor med Ticke, söker jobb, söker jobb och.. Nämnde jag att jag söker jobb?
Tobbe kommer och hämtar Christopher runt halvnio, han ska till biblioteket med honom för det är någon aktivitet där för barn 0-1 år (?) på måndagar, tisdagar och fredagar. Medans Christopher är med Tobbe ska jag och Nathalie åka iväg och handla massa mat, blöjor och sånt.

Min mamma har dubbelsidig lunginflammation. Hon är alkoholist och är just nu ute någonstans och super sönder sig själv. Jag har ingen aning om hon sover inomhus eller om hon sover utomhus.. Jag önskar att jag kunde hjälp henne, men jag kan verkligen inte det. Att en människa ens har ork till att förstöra sig själv på det sättet, det förstår jag inte. Jag fattar verkligen inte hur hon tänker, om hon gör det överhuvudtaget..

Nu ska jag och Nathalie planera vad vi ska handla imorgon.. Får skriva mer någon annan gång, typ imorgon..

Snällheter
Postat av: André

Inte så negativ Snadra! Ska jag muntra upp dig? kan elda upp en hörnflaggaså(det är coolt) så blir du gladare :)

Postat av: Anonym

Om 20 år när du sitter på din gamla köksstol är det redan för sent...

2008-01-19 @ 14:14:59

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback