- dagens citat och tickes framsteg.

Jag och Nathalie satt ute på balkongen och rökte. Vi pratade om skolan och kom helt otippat in på Nathalies talfel, så hon skulle stretcha munnen. Så sträckte hon ut tungan.. Resten kan ni ju läsa om ni vill =)

Jag: Vilken äcklig tunga du har!
Nathalie: Skulle Anna Skipper se min tunga nu, så skulle hon fråga "what the fuck is your problem?!".
Jag: Men är inte hon svensk?
Nathalie: Hon kan väl för i helvete prata engelska ändå?!
Jag: Tydligen inte..
Nathalie: Sa du Gillian McInte?





AAAH! IDAG TOG TICKE SINA TVÅ FÖRSTA STEG! Sensation ju! Jag och Nathalie hoppade och skrek och var överlyckliga så Ticke, den stackaren, började nästan gråta.. Så har han lärt sig att vinka, klappa händerna och pussa =) Han kan ju flirta också, men det visste ni ju om.. Gosa kan han göra om man är snäll.
Haha, när han har gjort något fel och man skäller på honom så klappar han händerna och ser alldels gudomligt söt ut.. Snacka om att spela på utseendet! Min bebis är ingen bebis längre, han är ett litet barn, en alldeles egen individ med egen vilja (vilket han har haft ett bra tag nu..).
Btw, så har Nathalie och jag blivit kumbos. För er som inte vet vad det är så är det ett egenpåhittat uttryck vilket innebär att man måste vara kusiner och sambos på samma gång ^^ Ja.. Det har hänt väldigt mycket mer, men jag vill tyvärr inte skriva ut allt i bloggen, för det är ju lite privat också. Om T vill så får han säga till mig att han tycker det är ok att jag skriver allting. Nu ska jag fortsätta titta på när Nathalie stickar en halsduk =)

image127

Snällheter

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback