- dishwashmachine.

Hallojsan! =) När jag precis hade vaknat ringde min mobiltelefon och gissa vad!? En av Telgebostäders alla gubbar ska komma hit och titta på kabeltvuttaget idag! Lycka. Jag trodde aldrig att det skulle hända, trodde faktiskt inte att dom skulle komma hit och kolla på det där. Frågan är väl bara om dom ens tänker göra något åt det överhuvudtaget.. Jaja, vi får väl se hur det blir.
Christopher ligger och sover middag med Tobbe nu och jag ska ställa mig och diska. Så fort tvätten är klar i maskinen ska jag slänga i en maskin till, för nu är det brist på kläder ^^ Måste ringa mormor också och prata lite med henne.

Förresten, har ni sett att det snöar ute? Vilken lycka för alla pulkaälskande människor =) Önskar att jag hade tid att gå ut en stund nu innan jag ska till jobbet, men det hinner jag inte =/ Jaja. Nu ska jag diska..

Snällheter

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback