- ett litet frågeformulär.

VAD FÖREDRAR DU PÅ MOTSATTA KÖNET:
Mage, ben eller armar? ? Armar, helst med tatueringar!
Bruna, blå eller gröna ögon? ? Bruna
Långt eller kort hår? ? Inte jättelångt, men jaa. Lagom.. :)
Lång eller kort? - Minst ett huvud längre (det är inte svårt, jag lovar!)
Charmig eller rolig? ? Rolig såklart! Jag måste ju kunna skratta :D
Att de röker eller snusar? - Röker, snus smakar äckligt
Vad kollar ni först in på det motsatta könet? ? Ögonen, händerna och munnen
Hur stor betydelse har kläderna? - Väldigt stor
Gillar du någon just nu från det motsatta könet? - Njae..
Gillar någon annan dig just nu? - Jaaops.

HAR DU NÅGONSIN:
Blivit kysst? - Ja, jag har ju det ^^
Stått på scen? - Ja, ett par misslyckade gånger
Varit med om en bilolycka? ? Ja, om det räknas att man kör in i garageporten, så.. Ja!
Klättrat på berg? - När jag var typ 3 år? Det var en sten.

ANTINGEN ELLER:
Kallt eller varmt? - Varmt
Blått eller rött? ? Blått
Regn eller snö? ? Regn
Ull eller bomull? - Bomull
Rosor eller tusensköna? - Ärligt talat, ingenting.
Vår eller höst? - Vår
Historia eller vetenskap? - Historia
Matte eller engelska? - Engelska

ÖVRIGT:
Svär du för mycket? - Kanske..
När duschade du senast? ? Imorse innan jag stack hemifrån Daniel
Vilken färg är det på dina byxor just nu? - Blå
Vilken låt lyssnar du på just nu? ? Fix You
Hur ser ditt skrivbord ut? ? Jag har inget skrivbord förutom på datorn och det är fullt.
Hur är vädret just nu? - Mörkt?
Vart skulle du vilja åka? ? Norrköping!
Vill du ha barn? - Japp, jag har ju redan ett :)
Vad ska dom heta? ? Christopher heter han

SENASTE SOM DU:
Träffade?- Ticke och Tobbe
Pratade i telefon med? - André
Pussade? ? Ticke (min son) resten kan jag inte säga :)
Sov tillsammans med? - Nathalie

Snällheter
Postat av: André

Vore ju trevligt om du länkade till mig med =/
P!


Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback