- frågeformulär.

Hur svarar du i hemtelefonen? Hej, det är Sandra.
Hur svarar du i mobiltelefonen? Jopp!
Ringer det mycket till dig? Nej, det gör det inte..
Ringer du mycket? Jag ringer alldeles för mycket.
Vem ringde du senast? Lillebror.
Hur mycket pengar har du? Ingen aning.
Senast kramat och när? Ticke :)
Antal timmar sömn inatt? 6 timmar ungefär.
Sov du ensam? Nej, det gjorde jag inte.
Vem sov du hos senast? A-K och N.
Vem sov hos dig senast? André
Vem vet mest om dig? Nathalie, för hon vet nog precis allting om mig..
Vem vet du mest om? Min son och Nathalie.
Vad ser du fram emot? Mammaledigheten som jag hoppas jag får ta ut snart!
Vad vill du ha just nu? Sömn <3
Vem hånar du? Ingen
Vem längtar du mest efter? Det kan jag inte tala om ^^
Vem vill du helst slippa? Det kan jag inte tala om ^^
Vem stör du dig på? Mr. K.
Vem vill du sova bredvid inatt? Nathalie!
Vilken buss åker du oftast? Buss 753 och det blir oftast ner till stationen.
Vilken årstid är det nu? Det är våååår :D
Anser du dig själv snygg? Absolut, för jag är ju snyggast i hela världen! <3
Har du varit kär? Ja.
Är du kär nu? Nej.
Är du en bra partner? Kanske, kanske inte. Det beror väl på..
Har någon varit otrogen mot dig? Jo, ett par stycken.
Har någon varit otrogen mot någon, med dig? JA.
Har du varit otrogen? Tydligen, fast jag anser inte det vara otrohet.
Brukar du oftast ragga eller bli uppraggad? Uppraggad.
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? Inte just nu i detta ögonblick.
Vad åt du senast? Nudlar med broccoli
Är du polare med grannarna? Neeej, det är jag inte..
Har du varit på ett party? Japp, senast i lördags (hemma hos mig).
Har du varit utomlands? Japp, det har jag :)
Var är dina syskon just nu? Förhoppningsvis ligger de flesta och sover nu ^^
Vilken tid gick du upp imorse? Jag vet inte.
Vad gjorde du kl 2 inatt? Satt på balkongen med Nathalie och tränade på att säga "oj oj OOOOJ!"
Vad är det första du gör på morgonen? Tar upp Ticke, byter blöja, ger honom frukost.
Vad ska du göra efter det här? Kolla min mejl.

Snällheter

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback