- gårdagens bästa citat.

Som ni säkert vet så har ju Nathalie flyttat hem till mig.. Vi ska gå ner i vikt tillsammans, och det här var lite roligt sagt av henne =)

Nathalie: Nu när vi är tillsammans igen så tror jag verkligen att vi kommer lyckas gå ner i vikt.

Sofie var här från igår till idag. Jag och Nathalie skulle berätta för henne om en sak som hände när vi var hemma hos E & D, innan dom åkte tillbaka till Ingenstans.

Nathalie: Dom skalade en apelsin som man skalar ett äpple med an bananskalare!

Nathalie har väldigt svårt med svenska språket, hon har liksom inte gått i skolan någon gång överhuvudtaget, så hon är ganska korkad av sig. Just nu står hon faktiskt och skalar ägg, det lärde jag henne att göra häromdagen!
(Observera att detta enbart var ironiskt tänkt!)

Snällheter
Postat av: André

Nathalie is not the brightest child around :D

Postat av: Anonym

Jag känner inte igen dig längre. Skriv vad du vill.

2008-01-12 @ 04:04:16
Postat av: André

Hörde du det Sandra?! Du får skriva vad du vill! :D
Shit pommefritt asså!

2008-01-13 @ 14:11:33
URL: http://www.eternalace.blogg.se
Postat av: André

Kanske hon har, Men jag gör det ju inte frivilligt heller ;)

2008-01-14 @ 00:37:45
URL: http://www.eternalace.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback