- gott nytt år!

Nu har jag och Ticke varit i Jakan sen i söndags. Börjar bli dags att åka hem känner jag, men jag blir kvar ett par timmar till. A-K och N ska till IKEA en sväng och kolla på soffor och sängar så jag ska passa alla sjuttielva ungar. Nyårsafton blev firat här, det var rätt lugnt faktiskt :) Runt halvtvå på natten dök min pappa upp hemma hos A-K och N och det var höjdpunkten på hela nyårsafton! Nu kanske allt äntligen lugnar ner sig lite grann =) Det blev iallafall utpratat en hel del när han kom hit. Han stack hem igen runt halvfem men kom tillbaka efter någon halvtimme igen, så han fick sova på soffan här.. Nä, jag ska nog uppdatera mer sen när jag kommer hem. Ska ta och slänga i mig lite vatten nu, är så sjukt törstig!

Gott nytt år!


Snällheter

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback