- i'm not the only one.

image143

Christopher ligger och sover just nu. Skönt faktiskt, han var ganska jobbig i natt. Han skrek konstant i två timmar och jag försökte verkligen med allt jag kunde komma på. Jag masserade honom i en halvtimme, men han skrek bara värre efter en stund, jag killade honom på huvudet och på ryggen, för det brukar han bli kolugn av. Jag gick omkring med honom i sovrummet och vaggade honom, jag la honom i spjälsängen, jag la honom bredvid mig.. Ingenting jag gjorde fungerade. Jag gav honom välling två gånger. Till sist var jag så trött på allt så jag hde god lust att slänga mig ut genom fönstret (sjätte våningen.. marken, here I come!). Gick ut i köket och Nathalie gick in till Ticke, jag gjorde ytterligare en flaska välling. När Nathalie kom ut från sovrummet hade Ticke somnat igen (oh yes, thank you!).
Jag ska snart åka ner på stan med Ticke, ska ta ut lite pengar på banken så att Tobbe kan köpa lite mat och sånt till dom. Och ja, för er som inte vet om det här så är det slut mellan mig och Tobbe nu. Det var helt och hållet mitt beslut. Så nu ska Ticke vara hos Tobbe ett par nätter, sen kommer älsklingen tillbaka hit :)
Medans Ticke är borta ska jag nog städa lite grann, måste dammsuga och skura alla golven, tvätta bort den stora tvätthögen och så ska jag damma av hyllor, fönsterbrädor och apparater.

Jag måste lägga upp lite räkningar idag också, kan bli svårt att överleva månaden annars. Jag och Nathalie var iallafall och storhandlade i fredags, så nu har vi för iallafall en månad framöver! :) Det är riktigt nice.

Nu ska jag klä på Christopher, sen ska jag ner pås tan och ta ut pengar, sen ska jag lämna Ticke hos Tobbe.
Över och ut.

image144

Snällheter

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback