- ingenting är sig likt.

Hallå :) Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om just nu egentligen -  jag är helt slut i huvudet. Allt jag tänker blir till en enda rörig gegga som jag måste hålla reda på och det går inte som jag vill =/ Jag, Tobbe och Ticke kom hem för en timme sen ganska precis. Jag och Tobbe har varit och sett Arn på bio. Den var verkligen inte ett dugg bra, jag är förvånad över att jag stannade kvar i salongen tills filmen var slut. Får väl hoppas att det kommer en tvåa så att jag får veta vad som händer med Arn och Cecilia.

Ticke ligger och sover nu, tror att Tobbe har saomnat också fast han inte skulle det =) Jag funderar på om jag ska våga väcka honom för att fråga om han vill sova vidare, eller om jag ska låta honom fortsätta sova.. Hm. Jag tror jag väcker honom om en liten stund när jag har skrivi klart det här.

Jag och Ticke har ju varit hos A-K och N sen i söndags, ska lägga upp lite bilder sen på nyårsfirande människor (måste fråga personerna på bilderna om lov först). Men lite bilder på Ticke kommer iallafall :)

image124Ticke ligger och äter. Vet ni hur mycket min son väger? Haha, han väger över 10 kilo. Mm.























Imorgon ska jag åka och jobba på okänd ort. Jag får tyvärr inte tala om någonting för er, för jag har tystnadsplikt. Jag jobbar från 16-23 imorgon så jag är väl hemma runt tolv-ett någon gång =) Imorgon ska jag städa lite här hemma, ska få undan all disk som jag salmade på mig under sjukveckan och så ska jag försöka tvätta lite kläder, för det behövs verkligen! Nej, om jag ska ta och väcka Tobbe någon gång då...


att älska dig, det tar jag för givet
det är det som är meningen i livet
<3                          

Snällheter

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback