- kära nathalie.

image125


Nu är det jag och Nathalie igen. Precis som det ska vara. Vi har haft skitkul under dagarna hon har varit här, hoppas bara att hon kommer hit imorgon efter att hon har varit i Spånga och hämtat sin laddare. Känns verkligen som att det behövs.. Vi måste ju få ett riktigt avslut iallafall, eller hur Nathalie? =)
Idag har vi mest tagit det lugnt, Nathalie sov till tre någon gång och jag och Ticke vaknade runt elva. Han har varit jättegnällig, iallafall på morgonen och när han skulle sova.

Vi gick till affären förut för att köpa lite mat, när vi kom ut därifrån stod det en gubbe och pratade lite grann. Jag och Nathalie trodde att han skulle tigga en cigarett, för han kom fram mot oss medan han pratade. Så hörde vi att han sa "mobile, check?". Vi trodde först att han pratade med någon annan, för det gick en människa bakom oss. Sen sa han samma sak igen och såg väldigt frågande ut. Vi reagerade och kollade fickorna. Han sa "it have picture on a children". Jag  sa "SAMSUNG?!". Han: "Yes", jag: "Svart!? Ööh.. Black?". Han: "Yes, here you go." Jag är SÅ tacksam att det finns någon snäll människa i Södertälje. Hela grejen var ju den att jag precis skulle ta upp min telefon när vi kom ut ur affären. Jag fattar inte vart fan jag tappade den och hur det gick till, det är så sjukt, för jag hade tydligen inte alls lagt den i skötväskan kom jag på nu. Var den låg tänker jag dock inte tala om, för ni lär tycka att jag är ruskigt puckad då, och det vill jag verkligen inte ska hända =P

Nu ska jag nog gå och lägga mig. Men Nathalie, jag måste bara tala om att jag är så glad att du har varit här i helgen. Du är min kusin (som om du inte visste det), men om jag säger som på gamla goda tider istället: Du är min kustis! Du är den bästa vän jag någonsin har haft, jag tror inte att jag skulle hitta någon bättre någonstans i världen, om jag inte letade under varje sten, varje sandkorn, varje droppe vatten.. Jag skulle vara tvungen att leta i evigheters evighet men jag skulle nog ändå inte hitta någon som är så bra som du. Jag älskar dig, Nathalie. Tack för att du finns och förgyller min dag (nu ska du kommentera också, förstår du väl?!).

image126


Snällheter
Postat av: Nathalie

Jag älskar dig också! Nu sitter jag här och gråter (och ja, jag gör verkligen det) Jag har verkligen saknat dig! Det är helt underbart att umgås med dig så mycket igen :)
Haha, tack för att du berättade för mig att jag skulle lämna en kommentar, annars hade jag nog inte gjort det, du känner mig så väl.

Glöm inte att imorgon skriva in "gårdagens citat"
-Den där jävla spansktalande prästen som inte kunde låta tolken hålla käften!

Nu tror jag nog att jag ska sova, annars kommer inte jag upp kl 11 ;P
Du är min bästa vän du också !
Men det hoppas jag att du redan vet!
Love you!

2008-01-07 @ 20:48:53

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback