- senaste nytt från köksfläkten.

Idag, gott folk, har "Mr. Pelle" spelat in en låt som han jämt sjöng och spelade på sin gitarr för länge sen. Jag kan tyvärr inte skriva ut vilken låt det är, kan inte heller skriva ut hans namn för jag har SLÄKT som läser, och SLÄKTEN är väldigt kräsna med vad jag pratar med för människor. Men, iallafall, den låten och jag alltså.. *suckar lite grann*

Måste bara lägga upp lite bilder från de senaste dagarna..

image130
Testade kamerans antishakefunktion igen.. Rsultatet blev ju faktiskt lite roligt :)

image131
Nathalie och Ticke, visst är de söta? :)

image132
Jag blev livrädd när Nathalie helt plötsligt skulle ta kort på mig.. Kanske syns? Men, visst är
det en riktigt snygg bild? ;P


image133
Här klappar Ticke händerna efter att han har badat sitt nattbad. Visst är han världens absolut
sötaste lilla parvel som någonsin har funnits på den här jorden? Jag tycker det iallafall,
Nathalie också. Och vi älskar honom! <3

Nu tycker jag iallafall att Ticke ska komma hem, saknar honom så fruktansvärt mycket. Det har varit lite skönt att kunna sova ut idag, men varje gång jag har hört grannarnas ungar skrika så har jag trott att det varit Ticke.. Min älskling är ju hos sin pappa nu, men han kommer hem till mig imorgon igen! På lördag jobbar jag eventuellt, ska prata med Tobbe först och höra om han kan ha Ticke den natten.. Måste ringa upp jobbet imorgon och tala om hur det blir också.. Nu ska jag och Nathalie gå och lägga oss för femtioelfte gången, både hon och jag har vaknat så många gånger nu i natt.

Förresten! Vet ni att min kusin bor här nu? JAG HAR BLIVIT KUMBO! :D

Snällheter

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback