- stand by me.

Jahaja. Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva.. Tobbe och Ticke kommer hit om någon timme, vi ska käka middag ihop. Får se hur länge dom stannar.. Jag ska sätta igång med att städa undan lite nu så har jag det gjort. I förrgår åkte jag till Bro och sov hemma hos Daniel, sov där natten till idag också. Det blir min första riktigt ensamma natt i min lägenhet i natt. Jag vet inte om jag vågar. Ska jag ringa någon och be denne komma över och hålla mig sällskap, eller ska jag vara så modig att jag sover alldeles själv? Ensam i en tyst, stor, tom lägenhet... Oh my, hjälp mig! Äh, jag sover nog själv. Lika bra det, då har jag det iallafall gjort. Nu ska jag städa.

Snällheter
Postat av: André

Logga in på msn din bajskorv!


Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback