- this is the worst day of my life.

Okej, jag har gjort fel. Jag gjorde fel som lät mamma bo här, TROTS att jag har ett minderårigt barn. Jag gjorde fel som försökte hjälpa min mamma genom att ge henne tak över huvudet, rena kläder varje dag, mat i magen och inte en droppe alkohol. Fick jag något tack? Nej. Istället kommer soc hit och pratar med mig om att dom måste göra 10 hembesök under det här året för att jag utsatte Christopher för fara som lät min mamma bo här. 10 fucking jävla hembesök av soc, så att dom kan se att jag tar hand om Christopher ordentligt och så att dom kan se att mamma inte är här onykter. Det är tamigfan helt jävla sjukt. Jag försökte hjälpa henne, ställde krav på att hon inte skulle dricka en droppe alkohol. Jag sa till henne att OM hon gjorde det så skulle hon åka ut ögonaböj! Hon stack och jag sa åt henne att hon inte fick komma tillbaka. När min storebror ringde mig och verkligen bad om att jag skulle ge henne en andra chans så sa jag okej. Okej, bara hon inte dricker igen. På julafton kom hon tillbaka hit, sen stack hon igen på annandag jul, när jag, Tobbe och Ticke låg och vilade. Hon är inte välkommen här längre. Aldrig någonsin mer, hur nykter hon än är så får hon inte komma tillbaka.


Jag hatar den där jävla människan. Hon kan dra åt helvete! Hon behöver aldrig någonsin mer visa sitt fula tryne hos mig, aldrig någonsin visa sig för mig överhuvudtaget!

Snällheter

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback