- this isn't the end.

Jag har börjat läsa en blogg om en ung mamma. Det är inte bara hon som skriver i den, hon har gästbloggare också :) Jag vet att jag inte hade klarat av att ta så stort ansvar över ett barn vid 13-14 års ålder, men hon försöker verkligen. Det tycker jag är riktigt starkt.

Christopher är hos Tobbe nu, han ska antagligen vara där tills på fredag *snyftar* Jag saknar redan min lilla plutt något grymt! Jag får säkert träffa honom nu i veckan i vilket fall som helst, det är iallafall vad jag hoppas på. Jag funderar på vad jag ska göra nu i veckan, förutom att städa då. Har några personer som jag verkligen behöver prata med, men vi får väl se hur det blir med den saken..

Nu ska jag gå och lägga mig, ska upp till skolan imorgon! Och nej, det är inte jag som ska vara i skolan och studera, jag ska bara bli klippt och få en liten håruppsättning! :D

Snällheter

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback