- tittut.

image145
Ticke leker tittut :)

Nu är Nathalie och Tobbe på väg för att hämta säng, byrå och vinställ och lite sånt. Jag har precis fått hem Ticke fast han är så tråkig att han ligget och sover just nu. Han var vaken när vi klev av bussen för tio minuter sen, när jag kollade efter fem minuter igen så sov han. Han verkligen tvärslocknade! Men nu ligger han iallafall och sover i sin spjälsäng.

Åh, jag kan inte sluta lyssna på min låt. Jag älskar den, hatar den, avgudar den..

I natt sover jag nog hos Daniel, iallafall om Nathalie inte sover hemma. Jag vågar inte sova helt ensam i den här lägenheten, det är läskigt som sjutton! Men om Nathalie sover hemma i natt, så gör jag det också tror jag.. Vi får se. Jaja...

På lördag är det inflyttningsfest för Nathalie, skojskoj. Det kommer några människor, bl.a
André från Norrköping! Ska bli riktigt kul att träffa honom igen, var ju ett par år sen.. Nej, jag ska nog fixa i ordning lite käk nu, är döhungrig!

Snällheter

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback