- vattenlöslig.

Okej, jag har aldrig någonsing påstått att varken jag eller Nathalie är de smartaste personerna inom Korhola-släktet, men jag måste få påstå det nu. Lä och begrunda...

Förra veckan fick jag hem ett papper i brevlådan där det stod "TISDAG 15/1STÄNGS VATTNET AV MELLAN 8-15!". Jag och Nathalie tänkte att vi skulle bunkra upp med vatten dagen innan, alltså igår. Jag antar att vi glömde bort att göra det ^^ Jaja. Jag har världens mensvärk, måste jag bara få tala om. Det gör väldigt jävla ont! Så jag skulle ta en Doloxene och ett glas vatten. När jag stod och drack vattnet sa jag: "Åååh, det är så gott med vatten!". Sen sa Nathalie typ: "Men jag kan inte dricka vatten till frukost..". Någonstans, undermedvetet måste vi ha tänkt på att vattnet skulel stängas av idag. MEN VARFÖR KUNDE VI INTE INSE DET NÄR NATHALIE SKULLE KOKA ÄGGEN KLOCKAN TYP.. TRE MINUTER I ÅTTA. Jag förstår verkligen inte.. Tio minuter senare när jag skulle hälla av äggen kom Nathalie och jag på att vattnet var avstängt. Så.. Just nu har vi vatten i vattenkokaren och det räcker till typ en flaska välling. GRRRRREAT!

Snällheter
Postat av: Carina

Man blir smått handikappad utan vatten. >.

Postat av: Nathalie

Men vi fick ju lite vatten iaf :P

2008-01-16 @ 13:58:00

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback