525.600 minutes.. 525.600 moments so dear.

Vi åkte ner på stan idag och det vi såg var inte något man ser varje dag. När vi hade kommit ut från H&M och gick mot Kringlan-huset så såg jag någon som sköt mot himlen, gjorde ett stort hål i molntäcket... Och himlen öppnade sig och gjorde så att jag blev dyngsur! Det var inte det skönaste jag varit med om, för det var så sjukt kallt! När vi åkte hemifrån sken solen och det var bara några få moln som syntes här och var. Men bara föra tt jag och Christopher åkte ner på stan just då så var det såklart tvunget till att börja regna! Fy sjutton...

Jag är väldigt besviken. Jag kommer inte in på Hippo's hemsida, jag vill ju titta på kläder som jag vill att Christopher ska ha. Men jaja, på fredag får han iallafall lite nya grejer, ska nämligen till globen då och träffa min syster. Jag ska nog försöka shoppa lite fina kläder som han kan ha på dagis sen. Och på tal om dagis, så ska vi faktiskt dit imorgon klockan 10.00 och hälsa på! Jag är jättenervös... Jag borde egentligen inte vara det, men jag kan inte låta bli.

Jag ska köpa en pytteliten pool och massor av plastbollar och en rutschkana till Christopher! Så han kommer få ett alldeles eget bollhav. Men det jobbiga är ju att jag kommer få springa efter alla bollar hela tiden, om han inte lär sig hämta dom själv och lägga tillbaka dom... Vi får väl hoppas på det!

Snällheter

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback