Ang. mina läsare.

Jag har mellan 10-15 läsare om dagen, alltså inte många alls. Det finns fler än en person som tror att det är rätt många som läser min blogg, men jag skriver nog inte så intressanta inlägg att det är värt att läsa. Sen finns det dom här 10-15 personerna som verkar gilla min blogg, som läser den ofta. Kanske inte dagligen, men ja. Ni förstår. Många läsare? Knappast. Många läsare för mig innebär åtminstone 100 läsare, det mesta jag har haft under en dag är 79 eller något sånt, och det är snart ett år sen. Så var det sagt också.

Jag gick över till Therese och P när Ticke hade somnat. Har lånat en box med Beck-filmer, så i natt blir det nog inte så mycket sömn för min del... Jag har sett 1-4 redan, så nu är det 5-8 som gäller! Ska bunkra upp med min goda juice nu, och så ska jag slå igång första filmen jag ska se (den som kommer efter "Pensionat Pärlan").

Snällheter

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback