Äntligen är min nya design hemma!

Jag och T har suttit i flera timmar och fixat och trixat med min design. Det enda vi inte hittar just nu är kalendern. Hur gör man för att den ska visas? Min blogg är white trash beautiful. Det var T som föreslog det för han tänkte på låten med samma namn av Everlast. Han tycker det passar lite på mig och mitt liv (vilket det antagligen gör också).

Är det något som ser konstigt ut på bloggen så får du gärna skriva och berätta vad som ser konstigt ut.
Det är dags för oss att gå och sova strax. Jag ska bara röka min lilla godnattcigarett först.


Great, pappa! "Tobbe fixar!" så nu har mamma äntligen en ny bloggdesign.

HUNDRA MILJONER TACK,
THESSIA, FÖR IGÅR! Vi ska försöka gottgöra det på något sätt... Du blev ju ändå av med en hel arbetsdag och allt för min skull... Vi skulle kunna hjälpa till med att passa barnen så att du och P får gå ut och äta helt själva för en gångs skull?

Snällheter
Postat av: BrutalSlakt

Jag tror de tog bort kalenderfunktionen för att den krångla. Men det är störande att den fortfarande ligger kvar på designen.

Postat av: Therese

det var så lite så... vad gör man inte för sina vänner... tycker det är kul att vi äntligen har träffats live =)

2008-07-26 @ 14:00:58
URL: http://thessia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback