Ballongklänning.

Idag blir det en tur ner på stan. Jag har fått pengar, så hyran ska betalas in och så ska mamma få pengar av mig. Sen vet jag inte riktigt vad vi gör. Kanske äter lunch nere på stan? Jag måste även få tag på en Sony Ericsson-laddare... Gah, blir galen på hur mycket jag måste göööööra hela tiden! Men det ordnar sig så småningom. Nu kommer jag iallafall ta en dag i taget, bo själv med Christopher, ordna upp med saker som ska fixas, samt packa i ordning saker som ska härifrån.

Jag saknar min ballongklänning, N. Den vill jag gärna ha tillbaka.

Snällheter
Postat av: carro

okej.. det gör ingenting. men vi kan träffas nästa v.. hoppas jag.. snygg blogg föresten.. puss o kram =)


Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback