Barnen sover och jag har vuxentid.

Båda barnen sover sen ett par timmar tillbaka så nu har jag "vuxentid" för mig själv. Med det menas att jag tittar på tv, läser bloggar och pillar mig i naveln på samma gång... typ. Det blev ju inget bussåkande med T för oss idag eftersom det har varit så regnigt och tråkigt idag, men en liten tur till affären blev det iallafall. Tindra köpte en chokladpudding för sina egna pengar och hon var så glad över att få göra det. Medans T nattade Ticke ville Tindra att jag skulle måla hennes naglar så det gjorde jag. Nu är dom jättefina och alldeles glittriga!
Imorgon ska vi åka och lämna Tindra i Jakan igen, blir antagligen kvar en stund där. Och jag vill träffa
Maria och lilla Oliver också, men dom är upptagna imorgon..
Jag måste ta mig i kragen och lägga upp lite auktioner på Tradera snart, det är ju överfullt med bebiskläder i strl. 50-80 som Ticke inte kan ha längre. Han skulle kunna ha 80 om han inte var så rund, för han är ju bara 76 lång. Min lilla kortis.

Nu ska jag ladda upp lite bilder på bilddagboken.

Snällheter
Postat av: Maria

Janna skulle komma nån gång efter 12 sa hon :-P o det kan ju betyda vad som helst i princip.. Vilken tid är ni i Jakan?



Ticke är 76? Haha åh snutte! Oliver var 83 när vi mätte honom på BVC förra veckan :-P



btw funkar det inte o kommentera på din basiil.se :-P


Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback