Öppna dina ögon, se på mig..

Jag har varit nere i ett par dagar nu och det känns inte som det är på väg att vända ännu. Jag försöker se glad ut och låta positiv till det mesta för Christophers skull, men mer än så blir det inte. Haha, jag är väl bara sommardeprimerad... Jag mår dåligt över mig själv, hur jag ser ut, vad jag vräker i mig, vad jag har för kläder, min prick i pannan som vägrar försvinna. Det är så irriterande att jag inte bara kan släppa allt det och ägna mig åt positiva tankar istället. Jag önskar bara att ms. Häx kan sticka någonstans... Försvinna ur min åsyn, jag har stött på ms. Häx fler gånger än jag kan räkna till i sommar.

Idag har vi haft det bra, Christopher och jag. Vi åkte ner på stan för att möta mormor, Freddy, Micke, Jenny och Izabella. Vilket litet charmtroll den sötnosen var (Izabella)! Skrattade typ hela tiden, log jättestort.. Och aldleles tandlös var hon, såg jättekonstigt ut eftersom ajg är van vid ungar som har tänder. Köpte en ny napp och en napphållare (ett sånt där snöre). Och så köpte jag tre nya bodys och ett par jeans till Ticke. Vilken besvikelse över jeansen förresten! Dom var skitsnygga, passade helt perfekt... utom i midjan! Där satt dom tajt som jag-vet-inte-vad. Ni vet tjejer som går omkring i alldeles för trånga byxor..? Så såg det ut på Ticke. Helt sinnesstört, det ska ju inte vara så. Den modellen var väldigt liten i midjan, men jag såg att den hade resår som man kunde spänna åt och släppa lös, men den var redan uppsläppt på högsta.

Jag tror förresten att jag ska ringa Louise, ska ju eventuellt åka dit nästa vecka. Skulle vara så roligt om det går, för vi ses ju inte alltför ofta. Jag gör det nu, innan jag glömmer bort det...

Snällheter

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback