Därför vill jag sjunga att bruna ben är bra.

Nu är T här och han ska natta Ticke, sen ska vi äta tacos. Jag håller på att lägga in bilder från kameran till datorn, men det går lite väl segt... Ska lägga upp massa bilder på bilddagboken så ni får se hur våra dagar ser ut ibland.

Jag undrar verkligen varför jag inte får någon färg på mina ben, jag går i klänningar, tunikor, korta byxor, men jag får aldrig någon färg! Det är rätt så frustrerande att komma gående på stranden och så är hela kroppen brun - utom just benen. T.om fötterna är bruna...

Snällheter
Postat av: BrutalSlakt

Vet inte om det är någon "åldersgräns" på lactasin men sen när han blir större blir det billigare att köpa sånna om man inte äter så många, man behöver inte svälja de utan kan dra isär de och hälla i drickan och så. Jag har hittat en yoghurt som är jättegod och laktosfri, kostar 15-20kr för 500g. Jättekul. Verkligen. Jag skulle dock köpa vanlig och käka piller , men jag klarar inte av den sura smaken.

Postat av: Maria

haha samma skit här..kanske får måla benen bruna o undvika o bada? :-p

2008-07-03 @ 23:17:52
URL: http://risajkling.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback