Designen..

.. blev det inte så mycket av just nu, jag har inte det rätta programmet för det (enligt T).

Snällheter
Postat av: Linda

Okej roligt att läsa i alla fal ska du veta :)

Jag har väll bloggat i kanske lite över 1 år men från och till och har haft 2 andra bloggar. Sen i maj det blev som en vardags syssla om man säger så :)

Hur var föregående helg? :)

Postat av: Linda

Okej så härligt! :)

Älskar att städa garderoben, man får slänga en massa som man inte ens tycker om och använder längre och sen känner man ett behov av att köpa nya kläder och det är aldrig fel! :)

Min helg var bra, fick umgås med pojken, vänner och familj. Dick var vädret tråkigt men det fixar man med lite filmer, bus ute sent på natten och en massa kärlek hehe. Min helg kommer nog bli aldelens underbar faktiskt, ska nämligen följa med syster över till England hon flyttar till London vilket suger rent ut sagt och jag kommer sakna min pojkvän. Men det kommer bli roligt att åka dit igen :)

2008-07-22 @ 14:01:05
URL: http://liudaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback