Det är inte vädret som gör att jag får huvudvärk.

Jag har sån lust att ställa mig här på balkongen och ge ifrån mig världens illtjut. Jag är på jättedåligt humör fast jag egentligen inte har någon anledning till det. Christopher skriker i sängen och jag orkar inte vara hos honom just nu. Han har skrikit konstant sen någon gång runt 21. Jag har varit där hela tiden och försökt få honom att somna, men varje gång han blundar så rycker han till och börjar skrika. Jag kände att det var dags för en paus några minuter. Han går ju inte sönder av att skrika lite grann.

Dagen har varit ganska lugn och fin. Vi åkte ner på stan och mötte upp mamma och lämnade över hennes symaskin. Sen gick vi och köpte glass. Då var klockan tio i tre. Två minuter i tre kom jag på att jag var tvungen att gå iväg eftersom jag skulle till soc, så jag sprang iväg. Hos soc. gick det jättebra, så nu är allting fixat. Jag slapp lämna in lönespecifikationerna, hon godkände att jag hade med mig tiderna istället. Så någonstans mellan den 20-25 juli ska jag dit och lämna in en ny ansökan, så att jag får pengar för räkningarna och allt sånt.

Nu ska jag gå in till min illvrålande son igen.

Snällheter

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback