Din äckliga slampa!

Ojojoj, vilken dag det har varit! Min dag började med en nerbajsad säng (Tickes alltså). Så det var bara för mig och T att gå upp, duscha av ungen och ta på honom ny blöja och allt sånt. Sen sprang jag över till Therese och P för att hämta Elias. Så gick vi upp till mig igen, barnen fick frukost och sen kom soc. och hämtade lite grejer härifrån, dock inte allting eftersom jag inte hittade sakerna. Sen gick jag ut med Elias och Christopher, satt nere på gården tills klockan var halv elva ungefär. Gick upp till Therese och P igen, la Elias i sin säng och Christopher i Emmas säng, och så la jag mig själv i den vanliga sängen. Sov ända till halvtvå! Så kom Therese hem och vi tog ungarna och gick till bussen, åkte ner till Dalparken och var där ett tag.

Jag har dessutom hunnit bli kallad för en "äcklig slampa" av en släkting. Jag måste bara få säga att jag inte tycker att slampa är ett nervärderande ord. Slampa är ett ganska fint ord ändå. Det låter visserligen ganska "smutsigt", men hellre smutsig och lycklig än skitig och olycklig, eller hur?



Din kommentar är besvarad i kommentarsfältet i inlägget "Hur kan du ta illa upp av det här?"

Snällheter

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback