Full rulle idag.

Oh, vilken dag det har varit! Jag har egentligen ingen inspiration till att skriva, och det är just därför jag ska sätta mig och spela lite Super Mario på det gamla hederliga Super Nintendot med min syster! Chips, popcorn och Coca-Cola, det förgyller hela kvällsfrukosten, haha. Christopher har varit ovanligt snäll mot Sofie idag, han har pussat och kramat henne massor och så har han suttit i hennes knä nästan hela tågresan hem! Han brukade älska sin moster förut, sen vet jag inte vad som hände för helt plötsligt började han slå henne (precis som han gör mot alla andra). Det har iallafall varit riktigt skönt väder ute, men av någon anledning blev det inte så mycket bilder tagna. Tråkigt.
Ticke ligger och sover nu, han somnade i vagnen på väg hem från macken. Han sov nog ganska djupt, för jag kunde lyfta upp honom ur vagnen, lägga honom i min säng, byta blöja på honom och sen lägga ner honom i sin säng utan att han vaknade. Det händer inte så ofta..


Sofie: Om du och jag bor tillsammans i ett år kommer vi vara tvungna att lyftas med lyftkranar för att vi äter så mycket fettsaker!


Nu ska jag spela Super Mario! Visst är det  v ä r l d e n s  r o l i g a s t e  spel?

Snällheter
Postat av: Therese

hihi har allt tittat extra mycket men ingen rektion från dej.. =) gå in på msn då så kanske vi kan tjata lite skit =)

Postat av: Therese

vilken våning bor du på???

Är det den balkongen med gröna nätet??

2008-07-02 @ 23:16:34
URL: http://thessia.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kan du inte skriva nått om dejj sjävl? Vad du tycker om o göra o så o va du har gjort tidigare!?

2008-07-09 @ 00:29:08

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback