Glöm inte mig.

Godmorgon! Jag fick mig en liten sovmorgon, ända till klockan nio! När Christopher tyckte att jag hade sovit tillräckligt länge gav han världens illtjut ifrån sig. Så det var bara för mig att slå upp mina ögon och kliva upp.
Idag ska vi träffa Carro och Melissa. Var nästan två veckor sen vi träffade dom... Dom har ju varit i de övre regionerna av landet. Måste ta mig ut till Coop idag ocså, för jag måste köpa blöjor nu!

Det är helt otroligt att jag ska vara så trött hela tiden.
Huvudvärken gör inte saken bättre.. Men.. Det är bara trycka i sig en alvedon och en doloxene så går det över sen. Fast man ska inte hålla på och ta massa tabletter hela tiden, det kan inte vara speciellt bra för hälsan i allmänhet. Jag tar ju bara Doloxene ibland, ytterst sällan. Nu har det visserligen blivit lite oftare på sistone, men what you gonna do?

Dags för morgonrök.

Snällheter

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback