God lunch!

Kan man säga så? Man kan ju säga god morgon, god middag, god kväll och god natt så då borde man kunna göra det också. Petra och gänget har precis varit här, vi käkade lunch tillsammans och sen gick vi ut på promenad så att barnen kunde somna. Ska lägga in lite bilder på bilddagboken sen, så att ni får se hur fina barnen var när dom åt!

Nu måste jag sluta för jag ska hänga tvätt.

Snällheter
Postat av: BrutalSlakt

Uhm, från att du var typ 14-16 iaf så var du brunett och hade kort hår. :P

Postat av: LillaEmma

Oj i södertälje? Hur hamnade ni ända där borta från Järfälla?? Läste att du jobbat på Pergola och nåt annat ställe här ute, hur går det? Jag tyckte det var jobbigt att ha praktik i Västerås, det är ju nästan lika långt väl??



Jag är 23, född '84, hur gammal är du?

2008-07-02 @ 16:46:12
URL: http://lillaemma1984.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback