Håhå, jaja!

Kan ni tänka er att min lilla grabb ligger och sover? NU? Jodå, han ligger i sins äng och sussar så sött. Jag la mig därinne som planerat, med en bok, och så ringde telefonen. Så jag låg och pratade lugnt och försiktigt i telefonen och hörde hur Christopher tog djupare och djupare andetag ända tills han föll i sömn. Så nu har jag fleeeeera timmar på mig att göra vad jag vill på!

Snällheter
Postat av: Emma

Ja, hur kom det sig att vi har varandra på msn egentligen?? Mycket konstigt! Jag vet faktiskt inte vilket bad det blev, någonstans i kallhäll, är inte så hemma här... ;)



Har ni gjort något spännande idag? Ösregnade det på er också? :)


Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback