Hallen är ett enda stort KAOS!

Jag har rivit ut nästan allting ur klädkammaren och ställt i hallen nu. Så numera är min hall FULL med kartonger och sopsäckar som är fulla med kläder som inte används eller som är mammas. Tog en liten paus nu, för jag blev helt svettig när jag stod där inne.
Det har inte blivit något av med det långa, varma badet ännu. Tänkte belöna mig själv med det när jag är klar med lägenheten. Jag måste försöka få in alla kartonger från hallen till klädkammaren. Men jag måste fortfarande ha två kartinger kvar ute i hallen, för N ska komma senast den 1:a augusti och hämta sina saker. Nästa helg är det papahelg för Ticke, iallafall på lördagen och söndagen. Jag spenderar dom två dagarna i Jakan tillsammans med L och co.
Dom ringde från PG för några dagar sen och frågade om jag vill börja jobba där igen. Riddarn har frågat om jag vill börja jobba där. Skagen frågade om jag ville börja jobba där igen... Jag kanske var ganska bra på att jobba ändå? Men jag tänker inte ta jobb i Järfälla något mer, det blir alldeles för långa resvägar och dessutom så kommer jag antagligen få jobb i Södertälje när Christopher har börjat på dagis. Det skulle ju vara det ultimata för både honom och mig, för då kommer han kunna gå på dagis när jag jobbar, dom tider jag jobbar.
Jag ska alldeles strax börja fixa klädkammaren igen, ska bara klara fjärde borgen på Super Mario.

Snällheter

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback