Hoppas det är fint väder imorgon!

T är här och han nattar om Ticke för han vaknade till lite grann. Förhoppningsvis kan jag sova ordentligt nu, jag behöver dock inte vara helt utvilad imorgon eftersom T ska ha Ticke tills på söndag. Jag kommer nog ställa klockan på senast 10, för jag vill ju inte sova bort hela dagen!

Planerna för imorgon är:
  • Städa i vardagsrummet och sovrummet
  • Lägga in rena kläder i garderoben och byrån
  • Tvätta en maskin
  • Ställa in den rena disken i skåpen
  • Fixa mig i ordning för att åka till Jakan
Efter den punkten finns det inte så mycket mer för mig att göra. Jag ska helt enkelt åka dit bara för att vara, träffa vänner och bekanta och ha kul. Koppla bort den vanliga vardagen och släppa loss lite. Men vi får se hur det går emd dom planerna, för jag har väldigt lite pengar på mig just nu...

Jag hoppas att det är fint väder ute imorgon! Jag orkar inte gå omkring i jeans och långärmade tröjor längre. Det är något jag verkligen har tröttnat på! Bort med regnet, fram med solen, e l l e r  v a d  s ä g e r  n i ?

Ni får en snygg bild på Ticke att titta på en liten stund.

Snällheter

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback