In och finn det finaste du kan finna!

Jag upptäckte nu att jag inte har uppdaterat en enda gång på hela dagen. Vi har varit ute i princip hela dagen, gick ner på stan och mötte upp mamma. Sen gick vi och käkade lunch och så blev det glass till efterrätt. Sen gick vi bara omkring nere på stan, blev en tur in på In & Finn där jag köpte salt-och pepparkar.
När vi var nere på stan fick jag veta av T att busstrejken är över! Så klockan 20.00 ikväll skulle dom flesta busslinjer gå normalt igen, men det kunde såklart finnas störnignar i trafiken. Så imorgon ska jag åka buss ner på stan, bara för att!
Shortsen som mamma har sytt till Ticke är superfina, likaså bandanan. Hon ska sy några t-shirts också, för han har inte så många som passar honom längre.

Jag har så sjukt ont i ryggen, ibland så ont att det känns som om jag ska få migrän. Det ilar längs med hela ryggraden upp mot nacken och huvudet. Hade så ont i huvudet häromdagen att jag tog 3 stycken doloxene.

Nu ska jag nog gå och lägga mig, är ganska trött i huvudet och kroppen, för att inte tala om benen! Godnatt och sov gott.

Snällheter
Postat av: Therese

bara så du vet, att om inte parterna kommer överens så kommer strejken börja igen på onsdag....

Postat av: Maria

skriv oftareeee

2008-07-06 @ 15:51:33
URL: http://blankagolv.blogg.se/
Postat av: Therese

såg dej på VI i dag när du packade ner dina saker i påsen, stod några emellan oss, men inte såg du mej

2008-07-06 @ 20:09:59
URL: http://thessia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback