JAG ÄR STOLT!

Jag är riktigt stolt över mig själv! Jag vet att min nya header inte är fin någonstans (förutom Ticke), men jag måste bara meddela att det är jag själv som har gjort den! Alldeles ensam och utan någon hjälp. JAG LYCKADES! Det är inte så himla svårt med just headern egentligen men om man inte kan någonting så blir det väldigt svårt.

Här skall det egentligen ligga två bilder, men blogg.se är dum mot mig just nu.

Glömde berätta om igår förresten. Jag åkte ner på stan mitt på dagen för att träffa T och hans syster. Stötte på dumma ms. Häx ett par gånger också och det är ju inget jag jublar över, men hon ligger så nära hela tiden. Hon kryper liksom innanför skinnet på en och äter upp allt man har, tar allt man äger och sen försvinner hon bara.
Jag och T var ute och åt middag på Crazy Town och Ticke var hos sin farfar så länge. Jag är rädd för nya smaker, det erkänner jag. Det var nästan så jag inte vågade prova deras Filé mignon Black & White, men hade jag inte gjort det hade jag gått miste om någonting kan jag lova! Efter det åkte vi hem till mig en stund, T tog halvelva-bussen ner på stan och hämtade hem vår älskade son. Han låg och sov när dom kom hem, så det blev inte många pussar och kramar där inte. Men lite mys blev det iallafall.

Eftersom T sov här i natt så lovade jag att jag skulle upp med Ticke imorse, men jag sov som en stock. Jag minns inte riktigt vad klockan var, men helt plötsligt säger T att han åker hem till sig och sover ett par timmar istället. Varför blir det alltid så?
Hon har nog sprungit in i en vägg förresten, din lilla pingla. Det ser så ut iallafall...

Snällheter
Postat av: Mamma Jessica

Hmm.. det är fler än du som inte ser den, du har säkert firefox? Min design verkar inte fungera där, men ska försöka få till det.

Postat av: Linda

Okej! :) Låter bra det, fortsätt så :D

Menar du i livet eller just nu? Hehe ;D

2008-07-23 @ 11:19:33
URL: http://liudaeriksson.blogg.se/
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

Den är ca 50 cm i bredden, så den borde passa en stolt som ör max så bred..

2008-07-23 @ 22:20:30
URL: http://tumadre.blogg.se/
Postat av: Anonym

godmorgon :)

2008-07-24 @ 09:19:03

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback