Mannen med ikonerna

Nattningen gick förresten lika bra idag som den gjorde igår. Vi åt kvällsmat och sen fick Christopher bada. Sen gick jag ut i köket, gjorde en flaska välling och gav den till honom. Precis som igår gick han in i sovrummet, fram till sin säng och sträckte upp armarna mot den. Han är bra, min son.

Jag har suttit och tittat på  "Mannen med ikonerna". Hade inte sett den tidigare upptäckte jag, så jag ska nog se alla andra filmer i tur och ordning också om det nu skulle visa sig att jag har missat någon mer. "Vita nätter" och "Öga för öga" såg jag igår, så dom skippar jag.
Jag vill förresten ha Heroes, season II. Den serien är så grymt bra, jag älskar den! Och så vill jag ha House-serien också... Ja, vem har sagt att man inte kan drömma?

T kommer hit när han har slutat jobba, skönt. Jag hoppas att Christopher inte sover längre än till klockan åtta imorgon, för då skulle jag slippa ställa klockan på ringning. Jag har ju lilla Elias imorgon också. Han är så snäll hela tiden! Fast i morse var han faktiskt en liten tjurskalle. Ville inte göra någonting när vi var nere på gården så han fick så snällt sitta i vagnen istället.


Jag ska börja sluta nu.

Snällheter

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback